IGTV de la Instagram este noua aplicație de care vei fi dependent

de: Alexandru Puiu
21 06. 2018

Oficialii de la Instagram au organizat o conferință pentru a se lăuda cu popularitatea rețelei de socializare și pentru a lansa o nouă aplicație de mobile cu un potențial enorm. Aceasta din urmă este intitulată IGTV.

O nouă aplicație din portofoliul Facebook depășește pragul psihologic de un miliard de utilizatori. Este vorba de Instagram. Creatorii îndrăgitei rețele de socializare se lăudau în septembrie 2017 cu depășirea pragului de 800 de milioane. Nu a trecut încă un an de la acel moment, dar platforma construită în jurul partăjării de fotografii și clipuri video scurte are acum un miliard de persoane în spate.

Cea mai interesantă alternativă pentru Instagram continuă să fie Snapchat, dar, rețeaua de socializare care a servit ca inspirație pentru Instastories, se rezumă la doar 191 milioane de utilizatori.

Pentru a celebra această ocazie specială în istoria companiei, cei de la Instagram au dezvăluit IGTV. O nouă aplicație de sine stătătoare, IGTV a fost subiectul mai multor zvonuri în ultimele zile și acelea se pare că au fost adevărate.

IGTV este un nou program construit în jurul partajării de clipuri verticale. Pleacă de la contul tău de Instagram pentru identifica persoanele pe care le urmărești, dar îți servește în mod exclusiv clipuri video care, în teorie, ar trebui să ți se pară interesante sau amuzante.

Din multe puncte de vedere, noul IGTV este o alternativă foarte atractivă pentru amatorii de vloguri de pe YouTube. Creatorii de conținut vor avea o nouă platformă prin care să-și partajeze clipurile, iar serviciul celor de la Google s-ar putea să piardă niște consumatori de reclame.

Din momentul în care vei intra pe IGTV, clipuri video vor rula cu o intervenție minimă din partea ta. Oricine poate crea conținut video pentru IGTV și poate urca clipuri pe platformă atât prin intermediul aplicației omonime de mobil, cât și direct de pe web prin intermediul browserului preferat.

În prima etapă de propagare, creatorii de conținut cu experiență vor avea libertatea de a posta clipuri de 60 de minute, în timp ce toți ceilalți vor fi nevoiți să se rezume la secvențe video de câte 10 minute. Conform promisiunilor de la centru, nu ar trebui să așteptăm foarte mult până când vor fi permise clipuri cu o durată nelimitată pe IGTV.